سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پکیج برقی 24000 هیمورا

پکیج برقی چیست؟ چه تفاوت های اساسی نسبت به سایر انواع پکیج ها دارد؟ پکیج برقی چه مزیت‌هایی نسبت به پکیج استفاده کننده از سوخت‌های فسیلی دارد؟ چه معیارهایی قیمت پکیج برقی را مشخص می کند؟ در مطلب پیش رو پاسخ جامع به تمام سوالات مطرح شده و شما خواهیم داد. ضمناً با مقایسه هیجان انگیز چالش های خرید پکیج برقی شما رفع خواهد شد؛ با ما همراه باشد.

پکیج برقی 24000 هیمورا

پکیج برقی 220 ولت از جدید ترین ماشین آلات گرمایشی می باشند که در انواع ظرفیت ها و مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند. پکیج ها به دلیل ابعاد مناسب، هزینه ی تعمیر و نگهداری کم، توان حرارتی بالا و … توانسته اند جایگزین مناسبی برای سیستم های حرارتی قدیمی و موتور خانه ها باشند.

پکیج شوفاژ برقی 24000 یکی از انواع پکیج های برقی دیواری تولیدی شرکت هیمورا بوده که شما با توجه به محیطی که قصد دارید گرمایش آن را تامین نمایید، می توانید ظرفیت های مختلفی از این محصولات را سفارش دهید. برای مشاهده سایر ظرفیت های پکیج های برقی دیواری هیمورا اینجا کلیک کنید.

پکیج های برقی در دو مدل سری کلاسیک و سری هوشمند طراحی و تولید شده اند. هر دو کالا دارای یک سری معایب و مزایا هستند که سعی کرده ایم با بررسی هر دو دستگاه شما را در انتخاب آگاهانه و خرید درست راهنمایی کنیم.

در این راستا سعی کردیم 10 سوال پرتکراری که طی چندین سال با انها مواجه شدیم را با شما درمیان گذاشته و جواب سوالات را با هم بررسی کنیم. سوال های پر تکرار و پاسخ انها در قالب یک ویدیو برای مصرف کنندگان اماده شده که میتوانید برای انتخاب اگاهانه ان را مشاهده کنید.

با توجه به امکانات و اپشن های گسترده ای که دستگاه های سری هوشمند نسبت به دستگاه های سری کلاسیک دارند ، پیشنهاد ما برای شما تهیه دستگاه های سری هوشمند است. این دستگاه ها مطابق با بروزترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده اند و نیاز اب گرم مصرفی بهداشتی و سیستم پخش حرارتی شما را به نحو احسن برطرف میکنند. در ادامه اپشن های این دستگاه و دستگاه سری کلاسیک بررسی شده و با هم مقایسه شده اند. شما میتوانید با مطالعه این متن از ویژگی های خاص هر دو مدل پکیج برقی آگاه شوید.

بررسی اجزای پکیج برقی 24000 هیمورا

مبدل حرارتی

مبدل حرارتی یکی از مهم ترین قطعات استفاده شده در ساختمان پکیج های برقی هیمورا می باشد که وظیفه ی ایجاد تبادل گرمایی درون سیستم را بر عهده دارد. این پکیج ها مجهز به دو مبدل برای تامین همزمان آب گرم مصرفی و حرارت مورد نیاز فضا می باشند. از مبدل اصلی این دستگاه به منظور تامین گرمایش رادیاتور ها استفاده می شود و مبدل دیگر وظیفه دارد آب گرم مصرفی را تامین کند. این مبدل نیز با توجه به سری ساخت دستگاه از نوع حلزونی مسی یا صفحه ای می باشد.

عایق حرارتی

استفاده از عایق در بدنه ی این پکیج ها باعث می شود که راندمان آن ها به صورت چشم گیری افزایش پیدا کند. از همین رو استفاده از عایق در ساختمان آن ها امری ضروری می باشد. به منظور به حداقل رساندن هدر رفت انرژی در این محصولات از عایق های EPDM استفاده شده است که توانایی بالایی در برابر بخار آب دارند.

المنت

المنت ها یک سری سیم هدایت گر جریان می باشند که با اعمال جریان الکتریکی بر روی آن ها می توان دمای سطح آن ها را به صورت چشم گیری افزایش داد. از گرمای تولید شده توسط المنت ها برای گرم کردن مبدل ها و آب درون آن ها استفاده می شود.

مانومتر

به دلیل جلوگیری از خطرات ناشی از افزایش فشار در سیستم، اطلاع داشتن از فشار درون آن امری ضروری می باشد به همین دلیل بر روی این دستگاه ها مانومتر هایی تعبیه شده اند که وظیفه دارند فشار درون سیستم را به دقت اندازه گیری کنند.

پمپ

پمپ وسیله ای مکانیکی می باشد که وظیفه دارد سیالات را از یک مکان به مکان دیگر انتقال دهد. از پمپ در پکیج های برقی به منظور سیرکوله کردن آب در مدار شوفاژ استفاده میشود.

منبع انبساط

از منبع انبساط به منظور بالانس کردن فشار درون مدار بسته استفاده می شود. زیاد شدن دمای آب درون مدار بسته، فشار درون سیستم را افزایش می دهد که منبع انسباط موظف است این فشار را بالانس کند و از ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری کند.

بدنه

بدنه یکی از مهم ترین قطعات تعبیه شده بر روی ساختمان پکیج های برقی هیمورا می باشد که وظیفه دارد از تجهیزات درونی سیستم در برابر عوامل محیطی محافظت کند به همین دلیل شرکت هیمورا برای ساخت بدنه ی این دستگاه ها از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها استفاده کرده است.

فیوز محافظ جان

فیوز محافظ جان نوعی کلید است که بر روی پکیج ها نصب می شود تا در صورتی که اختلافی بین جریان سیم های رفت و برگشتی پیش آمد، مدار را قطع کند. به عبارتی ساده تر این فیوز نوعی حفاظت کننده از جان کاربر در برابر جریان های الکتریکی می باشد.

برای خرید و مشاوره رایگان انواع پکیج برقی با گروه صنعتی هیمورا در تماس باشید.