سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه نکاتی را باید در خرید پکیج رعایت کنیم؟؟؟

پکیج برقی یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های گرمایش محل‌های زندگی و کاری هست که در صورت عدم توجه به نکات ریز در هنگام خرید پکیج برقی باعث به وجود آمدن خطرات جبران‌ناپذیری می شود. نگران نباشید! به راحتی تمام با در نظر گرفتن توصیه‌های ریزی در هنگام خرید با خیال راحت پکیج را نصب و سال ها بدون هیچ گونه استرس گرمایش محل زندگی و کاری خود را تامین کنید؛ این مقاله حاوی تجربیات تعمیرکاران پکیج، تیم تولید و فروش صنایع ماشین سازی هیمورا با سابقه 10 ساله می باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت هیمورا، پکیج برقی بسته‌ای حرارتی است که قابلیت تامین نیازهای گرمایشی در محیط را داشته و به عنوان یک سیستم حرارتی مرکزی کاربرد دارد. این سیستم‌ها در محیط‌هایی مانند ویلاها، آپارتمان‌ها، مجتمع‌های تجاری و دیگر محیط‌ها کاربری دارند و در ابعاد و ظرفیت‌های متنوعی تولید شده‌اند. پکیج‌ها در چندین مدل و ظرفیت تولید می‌شوند و علاوه بر تفاوتی که از نظر سایز و اندازه و یا ظرفیت دارند، سوخت مصرفی متفاوتی نیز دارند که به صورت:

برقی

گازی

گازوئیلی

دوگانه سوز

سه‌گانه سوز

 هستند. وجود این تنوع باعث شده بتوان با در نظر گرفتن شرایط محیطی سیستم مورد نظر را انتخاب نمود. لازم است قبل از اطلاع از خطرات نصب  پکیج برقی در محل زندگی یا کاری بهتر است از ماهیت کار پکیج برقی بیشتر آشنا شوید.

ماهیت کارکرد و ساختار پکیج برقی

در مورد ماهیت و ساختار پکیج‌های زمینی و دیواری برقی بایستی چنین عنوان نمود که این تجهیزات گرمایشی دارای قطعاتی هستند که با هماهنگی بالایی با یکدیگر کار می‌کنند و دارای عملکرد ایمنی هستند. در این سیستم‌ها از المنت به عنوان منبع تامین حرارت و گرما استفاده می‌کنند، المنت‌ها زمانی که جریان الکتریکی از میان آنها عبور می‌کند داغ شده و گرمای خود را به مبدل‌های حرارتی که در مجاورت آنها قرار دارند منتقل می‌کنند.

انواع پکیج برقی

پکیج برقی 220 ولت از جدیدترین ماشین آلات گرمایشی می‌باشند که در انواع ظرفیت‌ها و مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. پکیج‌ها به دلیل:

 ابعاد مناسب

 هزینه‌ی تعمیر و نگهداری کم

 توان حرارتی بالا

توانسته‌اند جایگزین مناسبی برای سیستم‌های حرارتی قدیمی و موتورخانه‌ها باشند. پکیج برقی 24000 یکی از انواع پکیج‌های برقی دیواری صنایع ماشین‌سازی هیمورا بوده که شما با توجه به محیطی که قصد دارید گرمایش آن را تامین نمایید، می‌توانید ظرفیت‌های مختلفی از این محصولات را سفارش دهید